- Vyberte kategorii dárků
- Náhrdelníky
- Dámské náramkové hodinky
- Tipy na dárky
- Zapalovače
- Psací potřeby
- Doplňky pro muže
- Peněženky SECRID
- Termohrnky KeepCup
- Štítky na dveře a schránky
- Diáře a zápisníky Moleskine
- Outdoor, camping
- Placatky
- Zámky z lásky
- Bloky a konferenční desky
- Vizitkáře
- Tabatěrky
- Hrnky a šálky
- Výrobky ze dřeva
- Vaření a stolování
- Holení
- Přívěsky
- Otvíráky
- Příprava kávy
- Kapesníky
- Ponožky
- Známky pro psy
- Břidlice
- Ostatní
- Šperky
-
Náhrdelníky
-
Dámské náramkové hodinky
-
Tipy na dárky
-
Zapalovače
-
Psací potřeby
-
Doplňky pro muže
-
Peněženky SECRID
-
Termohrnky KeepCup
-
Štítky na dveře a schránky
-
Diáře a zápisníky Moleskine
-
Outdoor, camping
-
Placatky
-
Zámky z lásky
-
Bloky a konferenční desky
-
Vizitkáře
-
Tabatěrky
-
Hrnky a šálky
-
Výrobky ze dřeva
-
Vaření a stolování
-
Holení
-
Přívěsky
-
Otvíráky
-
Příprava kávy
-
Kapesníky
-
Ponožky
-
Známky pro psy
-
Břidlice
-
Ostatní
-
Šperky
Reklamace
Jak reklamovat
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží.
Postup reklamace
Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě tadytuto.cz, doporučujeme kontaktovat nás na emailové adrese info@tadytuto.cz.
Zákazníkovi následně zašleme informace o dalším postupu. Zásilky, ze kterých není patrné, proč k nám byly zaslány, budou vráceny odesílateli.
Doporučujeme zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží.
Vyřízení reklamace
Dodavatel či servisní středisko posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude domluven způsob vyzvednutí či odeslání reklamovaného zboží.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.
V případě oprávněné reklamace (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.) má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši. Lze proplatit pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady za poštovné nikoliv za taxi službu).